Rihannos interviu žurnalui „Complex“ lietuvių kalba

Mieli RNL skaitytojai, po ilgų darbo valandų, džiaugiuosi pagaliau galėdama jums pristatyti Rihannos interviu žurnalui „Complex“ lietuvių kalba! Žurnalo viršelio istorijoje „FULL EXPOSURE“ Rihanna pasakoja apie jausmus, kuriuos norėjo atskleisti įrašydama „Unapologetic“, prabyla apie visuomenės labiausiai apkalbamas savo asmenines nuotraukas, taip pat galite daugiau sužinoti apie Rihannos „777“ turą ir dar daugiau.

Malonaus skaitymo!

fullexposure

 

Rihanna pasigardžiuodama valgo keptus kalmarus žvaigždžių taip pamėgtame restorane „Giorgio Baldi“, jos mėgstamiausiame Santa Monikoje. Net bevalgant, jos laikysena išlieka tiesi ir grakšti kaip balerinos. Beužkandžiaudama ji paaiškina, kaip pačiai nusifotografuoti stulbinančiai nuotraukai į Instagram: „Susirask gerą apšvietimą,“ – sako ji, pasitaisydama savo Prada Minimal Baroque akinius. Masyvi auksinė grandinėlė pasirodo ant jos juodo Adidas megztinio, kuomet Rihanna pasisuka užsisakyti spagečių iš restorano meniu. „Atrask geriausią kampą tam, ką nori nufotografuoti,“ – taria ji nusijuokdama. Bekalbant Rihanna bando suformuluoti kiekvieną žodį, išryškindama kiekvieną priebalsę ir gestikuliuodama rankomis. „Jei nori įamžinti krūtinę, įsitikink, kad ji atrodys pritrenkiamai. Jei veidą, įsitikink, kad ir jis bus nuožmus.“

Ši diena itin gera pačiai 24 metų dainininkei. Po ilgos darbo savaitės Los Andžele – naujų kvepalų „Nude“ pristatymo, fotosesijos naujai drabužių linijai su River Island, daugumos promo „Grammy“ apdovanojimams – ji mielai leistų sau bent kiek atsipūsti. Bet deja, trečios daugiausiai uždirbančios žvaigždės, kuriai yra mažiau nei trisdešimt metų, gyvenimas nepasiūlo daug galimybių pasiilsėti. Rihanna sako, jog visą dieną ji ruošėsi skrydžiui į Šveicariją.

Galbūt Rihanna ir yra pavargusi, tačiau ji visuomet pasirengusi fotoaparato objektyvui. Ji kaip tik laiko telefoną tam, kad įamžintų savo akmeninį žvilgsnį mažame kvadrate. Iš daugybės galimų efektų, padarytai nuotraukai Rihanna priskiria juodai baltą filtrą, perteikdama užtikrintas emocijas. Ji spusteli liečiamąjį ekraną ir pasidalina nuotrauka su daugiau nei keturiais milijonais savo Instagram sekėjų.

Nuo tada, kai atidarė savo profilį Instagram tinklapyje, paskelbdama savęs, pučiančios dūmus, fotografiją, Rihanna pasidalino daugiau nei 230 savo portretų. „Tai narcistiška, bet koks skirtumas – juk visi tą daro.“ – sako ji. „Aš bandau įamžinti asmenybę… Kiekvienas žinome, ką norime ir ko nenorime matyti. Viskas slypi mūsų galvoje. Štai kodėl žmonės patys save fotografuoja, nes kažkas kitas nuotraukoje retai gali pagauti tą emociją, kurią nori pertekti tu.“

Rihanna yra nuolat fotografuojama, žurnalų puslapiams, albumų viršeliams ar tiesiog paparacų nuotraukoms. Bet kai kalbame apie savo daromas nuotraukas, viskas priklauso tik nuo jos pačios. Ji bando suformuoti įvaizdį žmogaus, kuriam nerūpi, ką galvoja kiti. 26 milijonai parduotų albumų ir 45 milijonai singlų sukrovė jai didelius turtus – apytiksliai 53 milijonus dolerių. Tuo pačiu ji įgyjo laisvę būti tokia pašėlusia, kokia tik nori. Nors vieta, kurioje ji tiesiogiai gali bendrauti su savo fanais, yra naudinga, socialiniai tinklai yra ne tik palaima, bet ir prakeiksmas.

Dauguma iš Rihannos labiausiai apkalbamų nuotraukų yra tos, kuriose ji nusifografavusi pusnuogė (rankomis uždengdama intymesnes vietas) arba tos, kuriose tarp pirštų ji laiko cigarą. Neseniai viena iš tokių nuotraukų, kurią ji paskelbė praėjusį gruodį kartu su tekstu: „Who needs fashion when there’s pu$$y”, sukėlė įvairių reakcijų. Kadre Rihanna pusnuogė, provokuojanti. Daugelis sakytų, jog tai ne tokia nuotrauka, kurią eilinis žmogus norėtų ar išdrįstų viešinti. Galima teigti, jog tokie įžūlūs kadrai sužlugdė jos ir kompanijos Nivea bendradarbiavimą. Odos priežiūros kompanija nutraukė ryšius su atlikėja praėjusį rugpjūtį, teigdami, jog Rihanna neįkūnijo jų kompanijos kuriamo įvaizdžio.

Dar daugiau apkalbų sukėlė jos ir 2009-ųjų vasarį ją sumušusio tuometinio vaikino Chris Brown kadrai. Nors jam teismas paskyrė nurodymą laikytis kuo toliau nuo Rihannos, abu atlikėjai išliko artimi draugai. Tikslaus jų santykių statuso nei vienas neįvardijo, tačiau žiniasklaida knibžda pranešimais, jog jie vėl kartu.

Pora tapo paskalų ir gandų objektu praėjusį birželį, kai Chris Brown ir Drake įsivėlė į kovą dėl dainininkės klube W.i.P, Niujorke. Rugpjūtį, duodama interviu Oprah Winfrey, Rihanna pripažino, jog ji ir Brown yra „labai, labai artimi draugai.“ Rugsėjį, MTV apdovanojimuose, Rihanna ir Chris pasidalino trumpu apsikabinimu ir bučiniu. Tuo metu jis vis dar susitikinėjo su modeliu Karrueche Tran. Vėliau spalį, Brown ir Rihanna, kartu buvo pastebėti Niujorko klubuose ir reperio Jay-Z koncerte. Kitą dieną, Chris Brown išplatino pranešimą: „Aš nusprendžiau niekam neįsipareigoti ir susitelkti vien ties savo karjera. Aš myliu Karrueche, tačiau nenoriu jos skaudinti dėl savo draugystės su Rihanna.“ Vėliau jis paviešino video, kuriame savęs klausė: „Ar įmanoma mylėti du žmones vienu metu?“ Spalio pabaigoje, Rihanna savo Instagram profilyje leido suprasti, jog ji ir Chris Brown tampa vis artimesni. Iš pradžių ji išplatino nuotrauką, kurioje dėvi sportines „Black Pyramid“, Browno gatvės drabužių linijos, kelnes. Kiek vėliau ji išplatino savo nuotrauką su užrašu „miss you!“ ir, tą pačią dieną, pasidalino kadru iš paskutinio Browno vaizdo klipo.

Pasak atliktų tyrimų, beveik milijonas su puse Amerikos moterų patiria vaikinų ar vyrų smurtą kiekvienais metais, o viena iš keturių moterų tampa smurto auka kažkuriuo savo gyvenimo laikotarpiu. Rihanna, kaip žinome, yra viena iš tų moterų – garsiausia iš jų visų. Nors dauguma aukų grįžta pas prieš jas ranką pakėlusius vyrus, nei vienai iš jų netenka išgyventi to stebimai viso pasaulio. Nenuostabu, kad Rihannos žodis yra paskutinis, prieš pasidalijant kokia nors nuotrauka. „Žmonės įsisavina dalį informacijos kurią gauna ir iš to susidaro nuomonę apie tai, koks tu esi,“ – sako ji. „Dažniausiai ji klaidinga.“

Kai Rihanna sukūrė savo profilį Twitter, 2009-ųjų spalio 2 d., jis atrodė taip pat kaip ir visų žvaigždžių – oficialus puslapis, valdomas jų ženklo spaudos atstovų. Tai tik dar labiau paskatino kalbas apie tai, jog Rihanna tėra gražus veidas, o kiekvienas jos žingsnis yra stebimas jos atstovų. Maždaug po metų, albumo „Loud“ išleidimo metu, Rihanna perėmė žaidimą į savo rankas. Šiuo metu ji ne tik siunčia žinutes, bet ir skaito kitų pasisakymus, nepabijodama atsikirsti kritikams. Kai ji pasidalino nuotrauka iš Coachella festivalio, kurioje sėdi ant savo apsauginio pečių ir suka cigaretę jam ant galvos, MTV.com nukreipė fanus į savo puslapį su potekste „Siaubas.“ Rihanna nepatingėjo atrašyti atgal, atsakydama, jog jai toks žurnalistų elgesys„visiškai neberūpi“. Tokiu Rihannos pareiškimu pasidalino daugiau nei 13,000 fanų.

Rihanna nėra pirmoji seksuali superžvaigždė, apie kurią kuriamos hedonistinės istorijos. Madonna, buvo apipilta daugybe purvo dar prieš Twitter erą. Kaip Britney Spears ir Lindsay Lohan atvejai parodė, internetas yra pavojinga vieta, galinti tau užklijuoti itin nemalonią etiketę. Tačiau Rihanna rado būdą, kaip išsklaidyti visą negatyvumą. Ji ne tik užsiaugino storą odą, bet tapo bebaime – ji nebijo parodyti tikrosios savęs visiems 27 milijonams Twitter gerbėjų. Jai netgi pavyko gauti iš tai naudos. Tai įrodo, jog Rihanna nėra dirbtinė superžvaigždė, Rihanna tapo pačia tikriausia žvaigžde iš jų visų.

Praėjusio lapkričio 14 dieną, Rihanna išėjo iš pirmos klasės zonos savo išnuomotame lėktuve Boeing 777, laikydama kelis auksinius butelius „Ace of Spades“ ir
sušuko: „Gal kam šampano?“ Iškart pasirodė rankų, laikančių plastikinius puodelius ir norinčių paragauti prabangaus gėrimo, jūra. Pirmasis „777“ turo skrydis
prasidėjo puikiai. Rihanna ir jos asmeninė padėjėja Jennifer Rosales, dar tik buvo įpusėjusios savo darbą su spaudos atstovais, kai Rihanna sušuko: „Kur mano
gerbėjai? Aš turiu grįžti atgal ir pamatyti savo gerbėjus.“

„777“ turas – septynių dienų, septynių šalių, septynių šou kelionė – subūrė 150 žurnalistų iš įvairių pasaulio šalių, būrelį konkurso nugalėtojų ir keturis Rihanna
Navy narius kartu atšvęsti šio įvykio. Turas, kuris buvo suorganizuotas kaip septintojo Rihannos albumo „Unapologetic“ reklaminės kampanijos pradžia, vėliau
virto atidėtų skrydžių virtine ir kandžiomis spaudos atstovų replikomis. Nuo pat pradžių buvo aišku, su kuria lėktuve buvusia auditorija žaidė Rihanna.

Užnugaryje palikusi minią ištroškusių žurnalistų, Rihanna nuskubėjo į lėktuvo galą, kur sėdėjo grupė ištikimiausių jos fanų: Tamara Wray, La’Ashia Holmes, Janise
Williams, ir Johnny Marmolejos. Rihanna teigė, jog šiuos keturis išsirinko pati, nes „jie tikriausiai labiausiai panašūs į mane nei bet kas kitas šiame pasaulyje.“
Fotografai ir žurnalistai jau buvo pabaigę kelis gurkšnius gauto prabangaus gėrimo, kol maža grupė fanų mėgavosi pilnu buteliu 300 dolerių kainuojančiu
šampanu.

Kelionei tęsiantis, reporteriai vis labiau agresyvėjo, mėgindami užfiksuoti kiekvieną Rihannos judesį. Tačiau fanai išliko ramūs, užtikrinti tuo, jog gerbdami jos
privatumą dabar, vėliau galės praleisti su ja daug daugiau laiko. „Manau, jog mes ne tokie kaip kiti Rihannos fanai,“ – sako Tamara, liekna dvidešimtmetė studentė.
Johnny, 24-metis užkimusiu balsu linktelėjo pritardamas: „Na, mes nerėkiam, neverkiam, nebandome jos atakuoti.“

Bet pašėlę fanai yra niekas, palyginus su nusivylusiais blogeriais. Turas greitai tapo nesusipratimu, kai žurnalistai, tikėjęsi galėsiantys parašyti pritrenkiančių
istorijų, suprato nieko nepešiantys. Blogų įrašai kiekvieną dieną tapdavo vis ironiškesni, kol tuo metu Rihannos fanai mėgavosi kartą gyvenime pasitaikusia
galimybe keliauti kartu su pasaulinio garso žvaigžde.

Tyran “Ty Ty” Smith, kompanijos Roc Nation bendrasavininkas, kuris dirba Rihannos vadybininku nuo 2010-ųjų, teigia, jog nepaisant visko turas sulaukė didelės
sėkmės vien dėl to, kad žmonės pagaliau suprato, koks iš tiesų yra jaunos žvaigždės gyvenimas. „Šaunu, kad jūs galite pamatyti, kad jos gyvenimas ne vien
šampanas ir linksmybės. Rihanna iš tiesų labai sunkiai dirba.“

Galų gale, Rihannos ture viskas buvo labai tikra ir nesuvaidinta. Jeigu būtum likęs namuose ir sektum ją žiniasklaidoje, tikriausiai būtum turėjęs tokią pačią
prieigą prie Rihannos kaip ir tie, kurie keturias valandas laukė jos ant pakilimo tako, kol ji baigė apsipirkinėti Paryžiuje.

Baigę kelionę „777“ ture, Johnny ir Tamara sustoja pasikalbėti su Complex apie jų unikalų ryšį su Rihanna. Tamara turi šiokią tokią vyriškąją pusę. Ji dėvi beisbolo kepuraitę ir sportbačius. Ji kiek tyli, tačiau Johnny aktyvus ir žaismingas. Kaip ir priklauso dviems ištikimiausiems Rihannos fanams, jie eina į kiekvieną Rihannos pasirodymą Niujorke ir prisimena kiekvieną susitikimą su savo dievaite. „Pirmą kartą ją sutikau 2007-aisiais, spalio 11 d.“ – sako Tamara. „Buvau jos koncerte Nokia teatre. Tai įvyko Good Girl Gone Bad eros metu, kai jos plaukai buvo juodi, trumpai kirpti. Ji dėvėjo pilką suknelę ir ilgus batus.“

Rihanna juos abu seka socialiniuose tinklapiuose. Ji atsako į jų žinutes ir mėgsta jų Instagram nuotraukas, taip suteikdama dalelę artumo ir atsidėkodama už ištikimybę. „Mes geriau nei plačioji visuomenė pažįstame tikrąją Rihanną.“ – sako Johnny. Jie taip pat žino, apie ką kalbėti negali.

Navy atstovai Chris Brown fanus vadina pašėlusiais, o save – nenuspėjamais, būtent tokie kaip ir jų lyderė. Rihanna pritaria: „Mes pirmi nesukeliam problemų, bet mokam save apsiginti, pasakydami kokią nors taiklią repliką. Štai tokia aš visuomet buvau. Aš buvau labai nemandagi būdama maža. Dėl to nuolat gaudavau nuo mamos į kailį. Daugiausiai dėl to, kad nesugebėdavau laiku užčiaupti burnos.“

Rihannos nesugebėjimas susilaikyti išskiria ją iš kitų megažvaigždžių. „Prieš tai aš buvau Beyonce gerbėjas,“ – pripažįsta Johnny. „Nenoriu nieko minėti blogu žodžiu, tačiau tarp Beyonce ir jos fanų yra didelė praraja. O aš jos fanas buvau visada.“ Rihannos žemiškumas jam yra kažkas nauja.

Johnny ir Tamaros atsidavimas savo dievaitei yra aiškus. Kai kalba pasisuka apie Chris Brown, jie abu išsitempia. O ką jie mano apie jų draugystę? Abu susižvalgo viens į kitą prieš atsakydami, atrodo, jie jau buvo pasiruošę šiam klausimui. „Tai ne mūsų reikalas,“ – atsako vienbalsiu. Prieš išeidami užsimena, jog nenori, jog būtų įrašinėjami, kai kalba apie Chris Brown ir juokais pagrasina paduoti į teismą, jei šis interviu sugadins jų įvaizdį.

Rihannos gerbėjai taip pat suskubo į pagalbą, kai bloguose pradėjo plisti gandai, jog Brown tik žaidžia su Rihanna. Rodos, po „777“ turo jų santykiai buvo itin geri. Iš pradžių Rihanna pasidalino savo nuotrauka privačiame lėktuve su užrašu: „All alone in my big ole jet!!! See u soon lover.“ Po trijų dienų ji išplatino Browno, pusnuogio gulinčio veidu žemyn, nuotrauką. Dar po penkių dienų, ji parašė: „Home is where the cock is“, kartu pažymėdama ir Frankurto miestą. Chris Brown tuo metu koncertavo Frankfurte, Vokietijoje. Tą pačią dieną, ji paviešino nuotrauką, kurioje laiko Browną apsikabinusi, o šalia užrašė: „“I don’t wanna leave!!! Killed it tonight baby!!!“ Gruodžio mėnesį, Chrisas pats pasidalino savo ir Rihannos nuotrauka. Iškart po to, Rihanna pasidalino nuotrauka, kurioje matyti Chris ranka, apkabinusi Rihannos pečius. Po ja Rihanna parašė: „Damn…I miss my nigga #thuglife #BFFlife.“

Kitą dieną Brownas apvertė viską aukštyn kojom, pasidalindamas nuotraukomis su daiktais iš „THE KILL“, Karrueche Tran drabužių linijos. Rihannos Instagram proflis plūdo nuo prašymų palikti Browną ramybėje. Po to sekė Rihannos atsakas – atviras jos laiškas fanams.

Nepaisant dramų ir apkalbų apie asmeninį j0s gyvenimą, Rihannos karjera klostosi puikiai. Ji jau turi 12 Nr.1 singlų Jungtinėse Valstijose ir yra jauniausia to pasiekusi atlikėja. Augti ir didėti Rihannai tikrai nėra sunku. „Svarbiausia yra tobulėti.“

Roc Nation prezidentas Jay Brown energingai gina Rihannos teisę būti savimi: „Nėra nieko blogo būti 24-ių ir mėgautis gyvenimu. Jūs negalite pykti ant kažko kas tiesiog linksminasi. Leiskit jai būti tuo, kuo ji nori.“

Praėjusį lapkritį Rihanna pasiekė dar vieną rekordą, kai „Unapologetic“ tapo pirmuoju jos Nr.1 albumu Jungtinėse Valstijose. „Kai įrašinėjau albumą, norėjau išsakyti tik tiesą.“ – sako ji. „Taigi, viskas, kas ten yra, yra tikra. Šviežia. Štai kodėl albumas vadinasi „Unapologetic“.“ Ne dėl to, jog ji nebuvo tokia praeityje, tiesiog dabar ji nori parodyti dar daugiau savo jausmų.

„Anksčiau aš neatskleidžiau didelės dalies savęs. Aš labai saugojausi.“ – atskleidžia Rihanna. „Aš noriu būti atvira, laisva ir nieko nebijoti. Koks skirtumas? Kas blogiausio gali nutikti? Žmonės manęs už tai nekęs? Na, tai būtų ne pirmas kartas.“

Kai savo muzikoje Rihanna nori atskleisti pažeidžiamą pusę, ji puikiai žino, kam pavyks tai padaryti. Dainininkė suburia geriausių kūrėjų ir prodiuserių komandą, ir pasirenka dainas, kurių tekstai siejasi su jos asmeniniu gyvenimu. To pakanka išprovokuoti susidomėjimą, tačiau nepakanka atskleisti visko kas vyksta iš tiesų.

Jos daina „Half Of Me“, pasakoja apie Rihannos viešą įvaizdį: „Everybody knows that I’m crazy / I’m the type that don’t give a fuck.“ Tačiau pasak dainos, tai tik viena mums matoma jos gyvenimo dalis.

Albumo pirmąjį singlą „Diamonds“, Rihanna laiko viena iš labiausiai jai patinkančių dainų po hito „Umbrella“, vien dėl to, kaip kūrinys priverčia ją jaustis. „Daina buvo labai įkvepianti ir suteikianti jėgų. Ji man suteikė vilties. Aš buvau pavargusi nuo tų pykčio pilnų meilės dainų. Meilė tai ne vien išsiskyrimai ir nesutarimai. Ji gali būti saldi.“ Įdomu, jog dainos vaizdo klipe galima pamatyti tatuiruotą vyro ranką, kuri stulbinamai panaši į Chriso Browno.

Bet labiausiai žmonės kalbėjo apie jos ir Brown duetą, „Nobody’s Business.“ Nors gal jiems tai ir nepatinka, dainos žodžiai „Always be my boy / I’ll always be your girl“, kuriuos Brownas ir Rihanna dainuoja vienas kitam, tarsi patvirtina, jog jiedu yra pora.

Tačiau pati Rihanna atsisako vystyti pokalbį apie jų santykius. „Tai ne jūsų reikalas,“ – atkerta kategoriškai. Nei jos įrašų kompanijos darbuotojų, nei fanų.

Panašu, jog Rihannos įrašų kompanija neturėjo problemų su dar vienu jos duetu su Chris Brown – ypač po ankstesnės „Birthday Cake“ remikso sėkmės. Ty Ty nustemba netgi tuomet, kai išgirsta klausimą. „Žiniasklaida mums visai nerūpi. Mus domina tik muzika. Visa kita studijoje tiesiog neturi jokios reikšmės.“ Jis taip pat teigia, jog kūrinys nebuvo parašytas specialiai Brown ir Rihannai. „The Dream neparašė šios dainos jiems kaip duetui. Aš ir Jay-Z automobilyje kartu klausėmės įrašo. Pamanėme, kad daina išties gera, nuotaikinga ir tai būtų puikus duetas jiems abiems. Taip Chris Brown ją ir įrašė.“

Prieš palikdama restoraną, Rihannai užduodamas paskutinis klausimas: „Jei jos ir Browno santykiai, niekieno reikalas, kam tuomet reikalinga daina apie jų meilę?“

Tuomet jos jaukus balsas persimaino ir tampa šaltu. „Atsiprašau?“ – atsako ji ir jos antakis šiek tiek pakyla. Net tuomet, kai klausimas pakartojamas, ji dvejoja. Rankos, kurios per pokalbį judėjo aukštyn ir žemyn, netikėtai nulinksta žemyn. „Ten tik tiesa, prisimeni?“ – atsako ji, pasisukdama į kitą stalo šoną rinkdamsi daiktus. Kai ji atsistoja, dar prideda: „Tai linksmas kūrinys kurį parašė The Dream, ir, mums visiems patiko jo tekstas.“

Reklama

8 Responses to Rihannos interviu žurnalui „Complex“ lietuvių kalba

  1. Rachel says:

    Good afternoon

    I am a big fan of your blog and I have taken the initiative and written some cool vape articles for you to publish on your blog. I am a vaper myself so I am quite versed with most topics including e-liquid reviews, vape mods, coils and more. I am just starting out as a blogger so I really want to get my name out there and build up my portfolio.

    You can find all the articles on my google drive: https://drive.google.com/drive/folders/1-CeuN2HsXTDgR_4TR7wS3s0dPBmBFen1?usp=sharing

    If you like my articles then I could write a couple more later this week when I have some more free time.

    Keep up the great work and have a fab week ahead!

    Kind regards

  2. Cryptovaper says:

    Good Afternoon

    I am writing to you to introduce my freelance vape seo services. I specialise in creating quality vape-related links to rank vape-related sites on search engines such as Google. I work with 50 of the leading vape shops, e-juice brands and wholesalers and now I have decided to take the same package that we provide to clients via an agency and offer it ten times cheaper on Fiverr.

    Please take a look at the package and if it is of interest, please feel free to order it from https://www.fiverr.com/cryptovaper

    Thank you for your time.

    Kind regards

    Sergey

  3. Matt says:

    Hello

    I am reaching out to you to see whether you would be interested in some of my freelance vape marketing and seo services?

    I mostly specialise in backlink creation and lead generation for vape companies. I have worked with over 20 vape companies over the past year and have gotten them pretty good results.

    All of my services are very cheap as I am freelancing on a full-time basis now.

    You can view and purchase all of my services on https://www.fiverr.com/offroadvaper

    I spend most of my time on Fiverr so please write to me there :)

    Kind regards

    Offroadvaper

  4. Denice Newbigin says:

    WORLD’S #1 UK VAPE SHOP DATABASE
    Do you own an e-liquid or a vape brand? Are you looking to sell your product to vape shops directly? Our UK vape store database is the best and most important investment you will make for your vape business. There is simply no point of having a beautiful website and a great brand if nobody has heard of it or will never see it. Our vape shop database will help to connect your brand with vape stores which will equal to brand exposure, higher sales and greater profit. Just over 500 e-liquid and mod brands have purchased our database and have made significant gains. Some of these brands are already so large that you will have heard of them! Our database of UK vape shops will help you to expand your target audience. There are many ways in which you can use the UK vape shop database including vape email marketing campaigns, newsletters, telemarketing, sending of e-liquid samples, vape shop visits and much more!

    https://theeliquidboutique.co.uk/products/uk-vape-shop-database

  5. Jerald Wilton says:

    WORLD’S #1 UK VAPE SHOP DATABASE
    Do you own an e-liquid or a vape brand? Are you looking to sell your product to vape shops directly? Our UK vape store database is the best and most important investment you will make for your vape business. There is simply no point of having a beautiful website and a great brand if nobody has heard of it or will never see it. Our vape shop database will help to connect your brand with vape stores which will equal to brand exposure, higher sales and greater profit. Just over 500 e-liquid and mod brands have purchased our database and have made significant gains. Some of these brands are already so large that you will have heard of them! Our database of UK vape shops will help you to expand your target audience. There are many ways in which you can use the UK vape shop database including vape email marketing campaigns, newsletters, telemarketing, sending of e-liquid samples, vape shop visits and much more!

    https://theeliquidboutique.co.uk/products/uk-vape-shop-database

  6. Zella Vandiver says:

    Are you looking to make your e-liquid or vape brand a global success? Do you want to see your e-liquid or vape brand inside every shop around the world? Our global vape shop database will connect your vape brand with thousands of vape shops around the world and subsequently, increase your revenues and profit. Our global vape shop database has been compiled manually by our internal team over a long period of time through contacts gained at vape exhibitions and publicly available resources.

    Do you ever wonder, how today’s big e-juice brands became big? They did what mattered the most- approached vape stores and established a rapport with vape store owners. We see many excellent e-juice brands that still fail or do not do as well as they should, simply because they do not do what matters- SELL THEIR E-JUICE TO VAPE SHOPS! (this should be the ultimate goal of any vape-related business). Our Global Vape Shop Database connects the dots between e-juice brands and the vape shops!

    DOWNLOAD A SAMPLE OF OUR VAPE SHOP DATABASE

    https://theeliquidboutique.co.uk/products/global-vape-shop-database

  7. Ima Bernacchi says:

    Hi guys

    I can scrape all the vape shops in your country using my very powerful servers, thousands of dedicated proxies and my custom built software.

    I will scrape the likes of Google maps, Yellow Pages, Search Engines and other places.

    Scraping your own leads is by far the best way to get fresh and up-to-date leads than buying pre-made vape shop databases and email lists.

    If your country is not listed, please order the UK gig if you are based in Europe. For other places, please order the Canada gig.

    You will receive an Excel spreadsheet with:

    vape shop names
    addresses
    e-mails
    telephone numbers
    social media links
    websites

    *provided vape shops contain this data.

    Just to let you know, the software that I will be using is Yoggy’s Money Vault Search Engine Scraper and E-Mail Extractor. This is literally the most powerful web scraper in the world that can produce insanely accurate and comprehensive leads!

    You can learn more and order at https://www.fiverr.com/natalycox/scrape-vape-shop-emails-and-leads-for-you

    Cheers

  8. Ted Bevins says:

    WORLD’S #1 UK VAPE SHOP DATABASE
    Do you own an e-liquid or a vape brand? Are you looking to sell your product to vape shops directly? Our UK vape store database is the best and most important investment you will make for your vape business. There is simply no point of having a beautiful website and a great brand if nobody has heard of it or will never see it. Our vape shop database will help to connect your brand with vape stores which will equal to brand exposure, higher sales and greater profit. Just over 500 e-liquid and mod brands have purchased our database and have made significant gains. Some of these brands are already so large that you will have heard of them! Our database of UK vape shops will help you to expand your target audience. There are many ways in which you can use the UK vape shop database including vape email marketing campaigns, newsletters, telemarketing, sending of e-liquid samples, vape shop visits and much more!

    https://theeliquidboutique.co.uk/products/uk-vape-shop-database

Komentuoti: Jerald Wilton Atšaukti atsakymą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: